18 maja 2020 r.
WITAM UCZNIÓW Z KLASY PIĄTEJ!
Przedstawiam materiał do ćwiczeń.
Stymulacja procesów poznawczych - 2 godz. Usprawnianie logicznego myślenia, klasyfikowania, wnioskowania, uogólniania. Omówienie treści bajki "Brzydkie kaczątko".
1 GRUPA
Dzisiaj wysłuchacie bajkę H. Ch. Andersena pt. „Brzydkie kaczątko”, proszę kliknąć w link:https://youtu.be/AJ2p7X31xKU
Postarajcie się odpowiedzieć na następujące pytania:
• Kto wystąpił w bajce?
• Dlaczego wszyscy wyśmiewali się z Brzydkiego Kaczątka?
• Czy Brzydkie Kaczątko rzeczywiście było dzieckiem Mamy Kaczki?
• Gdzie Brzydkie Kaczątko szukało swojej rodziny?
• Kto pomógł Kaczątku zrozumieć, że nie jest kaczką?
• Dlaczego Brzydkie Kaczątko czuło się w bajce smutne i opuszczone?
Wykonajcie ilustrację do wysłuchanej bajki.



"Brzydkie Kaczątko"
2 GRUPA
Dzisiaj wysłuchacie bajkę "O rybaku i złotej rybce", proszę kliknąć w link:https://youtu.be/F9OqXCsEjVI
Postarajcie się odpowiedzieć na następujące pytania:
- Rybak złowił złoty kamień, czy rybkę?
- Czy złota rybka przemówiła do rybaka ludzkim głosem?
- Czy złota rybka pochodziła z królewskiej rodziny?
- Czy złota rybka podarowała rybakowi pałac?
- Czy żona rybaka została cesarzową?
- Czy poniosła karę za swą chciwość?
Wykonajcie ilustrację do wysłuchanej bajki.

"O rybaku i złotej rybce"
POWODZENIA!
Bardzo proszę uczniów bądź rodziców o zaznaczanie obecności wpisem w komentarzu na blogu. To jest obowiązek.
                      PRACE NADESŁANE PRZEZ UCZNIÓW:
AMELKA T. BRAWO!




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

STYMULACJA PROCESÓW POZNAWCZYCH ZET C KLASA IV Mateusz J.