Posty

Wyświetlanie postów z maja 17, 2020
20 maja 2020 r. WITAM UCZNIÓW Z KLASY CZWARTEJ! Stymulacja procesów poznawczych - 2 godz. Ćwiczenia na materiale sylabowo-wyrazowym: porządkowanie sylab. Zajęcia na platformie edukacyjnej pisupisu.pl. 1 GRUPA  Wejdź na stronę pisupisu.pl Wyświetli się pisupisu.pl - gry edukacyjne dla dzieci. Na górze kliknij KLASA 2, następnie SŁOWNE ZABAWY wybierz: 3 -SYLABOWE MIESZANE x 3 Należy zdobyć 15 punktów. 2 GRUPA Wejdź na stronę pisupisu.pl Wyświetli się pisupisu.pl - gry edukacyjne dla dzieci. Na górze kliknij KLASA 2, następnie SŁOWNE ZABAWY wybierz: 2-SYLABOWE - MIESZANE x 5 Należy zdobyć 15 punktów. POWODZENIA! Bardzo proszę uczniów bądź rodziców o zaznaczanie obecności wpisem w komentarzu na blogu. To jest obowiązek.
Obraz
18 maja 2020 r. WITAM UCZNIÓW Z KLASY PIĄTEJ! Przedstawiam materiał do ćwiczeń. Stymulacja procesów poznawczych - 2 godz. Usprawnianie logicznego myślenia, klasyfikowania, wnioskowania, uogólniania. Omówienie treści bajki "Brzydkie kaczątko". 1 GRUPA Dzisiaj wysłuchacie bajkę H. Ch. Andersena pt. „Brzydkie kaczątko”, proszę kliknąć w link: https://youtu.be/AJ2p7X31xKU Postarajcie się odpowiedzieć na następujące pytania: • Kto wystąpił w bajce? • Dlaczego wszyscy wyśmiewali się z Brzydkiego Kaczątka? • Czy Brzydkie Kaczątko rzeczywiście było dzieckiem Mamy Kaczki? • Gdzie Brzydkie Kaczątko szukało swojej rodziny? • Kto pomógł Kaczątku zrozumieć, że nie jest kaczką? • Dlaczego Brzydkie Kaczątko czuło się w bajce smutne i opuszczone? Wykonajcie ilustrację do wysłuchanej bajki. "Brzydkie Kaczątko" 2 GRUPA Dzisiaj wysłuchacie bajkę "O rybaku i złotej rybce", proszę kliknąć w link: https://youtu.be/F9OqXCsEjVI Postarajcie się odpowiedzieć na następujące pytan